Welcome, freaky people

A venit timpul sa vedem dupa ce cautari ma mai gasesc “fanii” mei.

  • tic nervos picior – te-nteleg perfect, e frustrant, si io il am :))
  • neveste curve – deja esti client fidel frate, n-ai retinut numele blogului dar stii tu ca tre sa cauti asta si la un moment dat vei ajunge si pe blogul meu.
  • ticuri nervoase – si pe tine te-nteleg, oamenii nebuni se cauta pe google si se gasesc…eventualy in alb
  • pixuri care scriu singure – din categoria “poze cu flori care scriu cum se cheama”, born in freakyness, come on in
  • poze cu flori care scriu cum se cheama – fratele meu, mai bine zi-mi ce floricica te intereseaza si-ti photoshopez io o poza 😉
  • nikita pe plaja – daca poti fi interesat sa gasesti asa ceva, oficial, esti cel mai bolnav dintre toti.
  • pozele cu numele ioana – ma Gigele, n-ai fi tot tu ala de cauta pozele alea cu saracele flori ventriloce? hai, zi-o pe aia dreapta, nu-ti fie rusine. De aia suntem aici, for your amusing freakyness
  • impresii masaj erotic – te-nteleg, e greu de gasit un feedback multumitor la asa ceva. Mai ales cand esti un pervers 😉
  • cantecelul pe o banca mica – da’ ce, cantecelul pe o banca mai mare ce-are? sau esti un pitic care uraste pe toata lumea pentru ca ai fost marginalizat si acum faci discriminari? get some counceling, man
  • omul liftului – cred ca cineva a vazut prea multe filme dubioase. Nene, nu exista un om al liftului, nu sta in casa liftului, nu se integreaza in peisaj so chill. Eventual stai de vorba cu baietii de la Parazitii daca inca mai esti interesat, stiau ei pe cineva mai demult 😉
  • imi pare atat de rau – hai, fie, you’re forgiven
  • spermatozoi-dul – mda, inteleg…
Well, ce pot spune, ma bucur ca fanii mei nu prididesc sa ma uimeasca.

 

4 Responses so far »

  1. 1

    nasuc said,

    Eu zic sa nu te mai plangi atata. Se pare ca esti foarte populara daca ajung toti astia pe blogul tau asa.
    Sa-ti faci probleme cand vor ajunge la tine search-uind “manele”, “budinca de prune”, “pisica mea e in calduri. ce fac?” si alte alea.
    deocamdata, you’re HOT. :)))))

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) am avut si manelisti ma, dar evit pe blog orice termeni care i-ar putea aduce inapoi.
    Am avut si “de ce mi se inroseste nasul cand beau” sau “uneori ma mananca putin ochiul” :))

  3. 3

    nasuc said,

    eu zic ca avea conjunctivita, nu ca era manelist. :))))))

    Formula As reloaded!

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    Nu stii tu ma H., astea-s de-alea grele din viata, cand ai dileme asa mari singura ta sansa ramane un google search :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

