Remembering

 

Eram mai tanara. Era o carte primita cadou de la un baiat care ma iubea. Eu nu il iubeam pe el. Eram o

copila. Azi am gasit cartea.  

 Ioana – Constanta Buzea 

 

ce pură îmi apare gura ta

supus stă roşul ca un palid vin

cum sub un strai de cristalin avea

un ghimpe planta fără de venin

 

cum somnul pentru vise e făcut

sângele tău păstrează urme sfinte

din gândurile mele din trecut

de care nu-mi voi mai aduce-aminte

 

 

2 Responses so far »

  1. 1

    nasuc said,

    o ardem romantic azi? 😀

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Nu, o ardem melancolic si poetic 😉 :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

