Copy-ing through life

Tot vorbind recently cu prietenii sau rudele, am ajuns la o concluzie: toti isi fac griji in privinta mea ca muncesc prea mult. Chestia e ca nici nu imi mai dau seama cand timpul trece la munca…i don’t know, lucrurile in anumite puncte compenseaza pentru mine faptul ca uneori stau si pana la 3 dimineata la munca. People who say that they have fun a work know what they’re saying, belive me…Uneori e nasol, i admit…fix in zilele in care imi programez ceva cu prietenii sau imi propun sa fac ceva, de obicei apare  ceva si tre sa contramandez ce mi-am propus. Imi spunea chiar acum dimineata un amic ca bine ca nu-s maritata si nu am copii… La faza asta, slava Domnului ca am doar 22 de ani (pe cale sa-i fac) si ca nu am grijile unei sotii/ mame as a full time career.Ce mi-as dori sa fac cand nu sunt a full-time copy:

  •  sa citesc mai mult
  • sa vad mai multe filme
  • sa-mi vad prietenii mai des
  • sa ma duc la teatru
  • sa ma duc la mai multe evenimente (imi pare rau ca am ratat petrecerea Playboy de aseara)
  • sa ma duc acasa la ai mei mai des
  • sa fac un curs de criminalistica
  • sa ma duc la mai multe concerte
  • sa calatoresc
Ce fac cand sunt copy full-time: 
  • copywriteresc😀
  • muncesc mult
  • ma documentez mult
  • ma uit la foarte multe lucruri marfa
  • intru in contact cu multi oameni misto
  • ma distrez mult
  • rad mult
  • vorbesc mult (asta si in timpul liber prietenii stiu de ce)
  • gandesc si mai mult. 
Uneori inca mi se par foarte indepartate vremurile in care munceam alte chestii si incercam sa ajung mai repede pe un post de copy.
Things have changed…i’ve changed. In a good way, i guess…
 
 

2 Responses so far »

  1. 1

    elf said,

    si eu vroiam sa scriu un post despre ce as face daca as avea timp..kkt, acuma nu mai pot k o sa creada lumea k ma iau dupa tine.

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

