Hai sa ne lepsuim

Intrucat Rina m-a lepsuit, raspund si eu cu intarziere la “provocare”. Asadar iata:

1. The book: “Paradisul de dupa colt” – Mario Vargas Llosa

2. The page: 123

3. The 5th sentence: ” Nu la fiica lui, Aline – singurul dintre cei cinci copii facuti cu Mette Gag la care se gandea uneori -, ci la mama lui, Aline Chazal, devenita apoi Aline Gauguin, cand dupa moartea bunicii Flora Tristan, prietenii ei politici si intelectuali, dornici sa asigure un viitor fetei orfane, o casatorisera in 1847 cu ziaristul republican Clovis Gauguin, tatal lui.”

4.  The next four: “Casatorie tragica si tragica familia asta a ta, Koke. Cascada de amintiri se dezlantui in ziua in care Paul incepuse sa lipeasca, una langa alta, pe peretii atelierului sau nou nout din Punaauia, fotografiile din Port – Said. Modelul care, in bratele altei fete dezbracate ca si ea, se uita drept la fotograf, avea o coama de par negru pe care parizienii o numeau “andaluza”, si niste ochi mari, enormi, langurosi, care ii aminteau de cineva. Fara sa stie de ce , nu se simtea bine in fata acelei fotografii. Dupa cateva ore, isi dadu seama de ce.”

Lepsuiesc si io mai departe pe Roxi, Jack, Cristi si Ale. Tag, you’re it!

2 Responses so far »

  1. 1

    Buna, uite, imi place bloggul tau…Pradisul de dupa colt inca nu l-am citit, ultima sa carte pe care am citit-o a fost Casa Verde.
    Uite daca vrei, vino sa facem schimb de linkuri, uite daca vrei, treci pe la mine si da-ti si tu cu parerea, iar daca esti de acord cu schimbul, lasa-mi un mesaj te rog…. fie pe mail sau pe blogg

  2. 2

    Anonymous said,

    [Acest comment este SPAM, ca sa nu zic ca nu am mai fost si eu ‘activ’ zilele astea] Tare chestia asta cu leapsa! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

