Tu esti…

Piticul ala secant din creierul meu
Vecinul antipatic din lift
Muncitorul ratat care ma fluiera pe strada
Individul care ma impinge in metrou
Pitipoanca proasta care ma calca pe picior in metrou
Mosneagul libidinos care incearca sa mai pipaie si el o bucatica de carnita tanara
Vanzatoarea etern sictirita de la chiosc
Clientul ala secant care nu pricepe nimic niciodata
Betivul de la petreceri care aproape cade peste mine
Babuta care se uita urat la mine ca nu-i dau locul
“Baiatul” din metrou care asculta manele pe telefon
Chelnerul care imi aduce mancarea dupa o ora de cand am comandat-o
Nenea sau tanti din tren care niciodata nu ma lasa sa citesc
Pofesorul care face discriminari
Taximetristul care ma jecmaneste la bani dupa ce a incercat sa ma vrajeasca
Imbecilul de-a incercat sa-mi fure geanta
Marlanul care ma pisca de fund
Vecina indiscreta care ma intreaba mereu la ce etaj si apartament stau
Mosneagul de mereu spioneaza pe vizor
Omul care se uita in metrou in telefonul meu sa vada ce mesaj dau
Omul care se apropie de castile mele in metrou sa vada ce ascult
Tipa de imi da cu coada peste ochi in aglomeratie
Esti stresul meu de zi cu zi.

Dar sa stii, as putea fi omul din liftul tau…. 😉

Leave a Reply

