Things you should know about me…

1. cand eram mica am calcat din greseala pe un pui de gaina si l-am omorat. si in ziua de azi ma mai simt ca o criminala…๐Ÿ˜ฆ
2. uneori, cand am foarte multe in minte, vorbesc singura
3. deseori, vorbesc prin somn; din aceasta categorie memorabile sunt “pilda nu-i”, “am rezolvat-o si pe asta – o facem din lemn”, “pfff, ce miros colosal” si ” imi ies maselele de minte si ma urmaresc iepurii” – yeah, i’m crazy, i know :D\
4. in viata de zi cu zi ma balbai; cand sunt emotionata i don’t
5. cand eram mica bateam copii si baietii erau prietenii mei cei mai buni
6. m-am lovit cu capul de toate chestiile posibile, inclusiv de pragul de jos de la usa – nu ma intrebati cum – da, asta explica multe, stiu
7. am niste ticuri nervoase ciudate
8. ma fatai chiar si cand stau in pat
9. cand ma uit la televizor din pat imi misc piciorul (tic nervos) in seturi de cate 3 miscari
10. daca ma obsedeaza o idee o zic de 3 ori in gand sub diferite combinatii
11. am o obsesie pentru pixuri si stilouri care scriu gros si carnetele
12. cand eram mica rodeam colturile cartilor de joc
13. prima tigara pe care am fumat-o a fost un pall mall light mentol – cah
14. sunt cam nebuna si cam rea de gura, dar imi trece repede๐Ÿ˜€
15. daca-mi dati sa beau cola o sa intelegeti de ce prietenii imi zic “veverita turbata” – remember hoodwinked?
16. fumez ca un salahor
17. iarna mi se inroseste nasul si arat ca o betiva ( nu, nu sunt, daca asta era urmatoarea intrebare)
18. imi rod obrajii pe dinauntru
19. cele mai bune idei imi vin pe buda sau in metrou
20. scriu cu stanga
21. imi plac cainii vagabonzi
22. am o pisica care sforaie si uneori ma linge pe nas sau pe ochi (yeah, she is a little freak)
23. dorm cu o perna pe ureche, una in brate si una prin zona :))
24. vreau sa scriu o carte
25. imi plac merele crude cu sare
26. vorbesc foarte mult la telefon (si in general)
27. cand eram la gradinita furam cate un pantof de la o papusa pentru ca in ziua urmatoare sa il returnez
28. vorbesc cu replici din filme si desene animate
29. citesc mult
30. sunt cam nebuna de felul meu, dar incerc sa ma tratez.

Noapte buna, copii!

11 Responses so far »

  1. 1

    Anonymous said,

    Stai ca mai tin si io minte de astea…

    Cand erai mica, te-ai suparat pe mama ta (nu mai stiu exact din ce motiv, cred ca avea legatura cu iesitul afara) si i-ai turnat o calimara de cerneala in mijlocul covorului si ai zis ceva de genu ‘Na!’. Nu iti placeau muraturile in hamburger. (Si preferai cartofii prajiti cu mustar decat cu ketchup) Cel mai rau te stresau replicile din partea mamei tale de genul ‘Lasa ca discutam noi acasa…’ A, si cand ti se inroseste nasul iarna, arati ca Rudolf, nu ca o betiva!

    P.S. : Te rog nu te trata! E mai bine asa un pic dezaxat(a)! Vorbesc din experienta. Si in afara de asta, cred ca astia suntem in majoritate acum deci asta ne face pe noi normali, nu?

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) Man, I’m surprised you still remember those things :))
    O da, eram o pacoste cand eram mica ( nu ca acuma s-ar fi schimbat foarte multe sau ceva)๐Ÿ˜€
    Si sa stii ca preferam cartofii aia prajiti de la fast food-ul de la noi mai degraba cu ketchup decat cu mustar๐Ÿ˜‰
    Ma crezi ca si-acuma mi se mai face pofta uneori de hamburgerii aia de la noi?

  3. 3

    elf said,

    maan…slava domnului k nu mancam cand am citit postul asta k iar incepeam sa vad luminita de la capatul tunelului….

    eu credeam k replik de la mama ta care te stresa cel mare tare era “ioana, vino un pic”.

    si oricat de freaky ti-ai descris modul de a sta in pat si de a dormi, mie sa stii k tot imi place f mult sa dorm cu tine:D

  4. 4

    Anonymous said,

    Well I might have gotten a little rusty but it’s pretty much all there… Seems the Faculty took its toll! :p

  5. 5

    Ioana Hurjui said,

    Dudette, ce-i cu tine, iar esti sugar high?๐Ÿ˜€ Speaking of which,se cam cere sa va ma vad si io la fata, una alta, taca paca๐Ÿ˜‰

  6. 6

    Anonymous said,

    Nope, just Poli-high๐Ÿ˜‰ Now if you are speaking of kinky stuff, you know I’m there! Just say the words! And if no kinky stuff… well, maybe next time.

  7. 7

    rina said,

    :)) foarte tare faza cu muscatul obrajilor din interior..si eu ink mai am ticul asta, dar te-am luat si cu rosul unghiilor:) nu ai o solutie?:) and u can be a witch with ur 3some nr:))) 3some..uuuupsss cu elf si mai cine? ca ea deja a declarat:P

  8. 8

    Anonymous said,

    *Note : “Next time we meet” ca nu vreau sa se inteleaga alte tampenii… Ti-am zis io ca facultatea nu face bine la neuron. Scuze ca iti umplu blogu cu commenturi care mai de care mai tampite…

  9. 9

    Raluca said,

    stii tu care raluca!! ma intrebam, cartea pe care vrei s-o scrii este despre ce planuiam noi intr-a 9-a? :-s sau intre timp ai gasit un subiect mai decent?;)) ca variantele alea nenumarate…ne-ar compromite serios viitorul.

    P.S. Mai da si tu un semn de viata ca nu mori!

  10. 10

    Raluca said,

    Ah, one more thing. Am vazut printre commenturi ceva referitor la niste hamburgeri. Cumva aia de la noi de la liceu pe care ii infulecam apocaliptic in pauza sau in timpul orei de engleza?๐Ÿ˜‰

  11. 11

    Ioana Hurjui said,

    :)) nu ma raluco ma nu o sa scriu despre alea, ne-am compromite amandoua =))
    Si da, normal ca hamburgerii aia de la liceu de-i infulecam noi in ora de engleza ca sa nu prindem coada de la pauza.
    Those wore the days, my friend… Il mai tii minte pe mosulica ala caterincos de jos de la cantina care vindea la sucuri? :))๐Ÿ˜‰


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

