Deci, unde e bomba?

Da, inca mai am nevoie e bomba de care vorbeam cu cateva posturi in urma.

Miercuri seara. Metrou Aviatorilor. Ora 18:30. Plecam si io ca tot omu’ acasa. Pe peronul catre victoriei era haos si teroare; o masa de oameni care se calcau in picioare care sa stea mai aproape de usi cand vine metroul. Buun. Dupa 2 metrouri in care n-am putut sa ma urc pentru ca nu incapeam, reusesc si io in cele din urma sa ma urc intr-unul. Bine, propriu-zis n-am urcat de buna voie, ci am fost impinsa de puhoiul de oameni care se impiingea de zici ca se dadeau gogosi moca sau ceva.

De la Aviatorilor la Victoriei am stat prinsa intre o babuta care nu mirosea tocmai a fresh cut spring flowers si intre un manelist care se sprijinea pe mine ca deh, plm, era mai jmecher.

Dupa ce s-a mai golit relativ metroul la Victoriei si am reusit si eu sa ajung la o bara sa ma tin, observ ca langa mine era o matahala la vreo 2 metri cu o baitai pleata creata ( o gagica, ofcourse) care statea cu spatele la mine si care s-a lasat pe mana mea vreo 3 statii. Am impins-o de vreo 3 ori, am tras-o de par, am incercat sa o calc si nu s-a simtit. Statea ca vaca si pe deasupra se mai si foia de parca avea miscorici in fund. Din cand in cand isi cai scutura oleaca pleata peste fata mea si se mai lasa putin pe spate, ca trebuia si ea saraca sa stea comod. Am stat asa, muscandu-mi buza si injurand-o de la Victoriei pana la Unirii. Acolo s-a urcat alta imbecila care a vrut sa se tina si ea de bara numai ca in drumul mainii spre bara aceasta a poposit putin si in nasul meu.

Man, i just snapped out. I-am pocnit “din greseala” un cot in burta de-am facut-o sa se indoaie, apoi i-am mai pocnit unul si matahalei si am zambit fericita. To nu reusesc sa pricep de ce naiba unii oameni cred ca intr-un metrou tixit de lume ei au niste drepturi speciale, cum ar fi sa se sprijine pe altii sau altea alea. Fratilor, watch out ca genocid scrie pe mine! Cu dedicatie pentru voi!!!

Promit solemn ca tot fac io rost de bomba aia. Dacaย  o sa ma vedeti vreodata stand pe o banca in parc cu o privire ratacita, un ranjet pe fata si fredonand “time is on my side” have no doubts. Run and take cover…

6 Responses so far »

  1. 1

    Cristi Rus said,

    :)) brilliant ๐Ÿ˜€
    nu intamplarea, ci realtarea ๐Ÿ˜€
    Ai cumva 2 prenume? defapt stai ca asta e preponderent la criminalli in serie. Daca vrei sa arunci mai multe bombe atunci neaparat 2 prenume ๐Ÿ˜€

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    N-am doua prenume, dar pot fi exceptia care confirma regula ๐Ÿ˜€
    In ritmul asta crede-ma ca si romanii vor avea la fel de multi criminali in serie ca si americanii. O sa se faca un serial “Minti Criminale Romanesti” si atunci o sa mai fim luati la ochi si pentru asta, inafara de hotie, aurolaci si alte calitati care ne “branduiesc” peste hotare.
    Si totusi, unde mi-e bomba? :))

  3. 3

    tanarul talent tanar said,

    Un prieten a venit azi la mine, si am stat la otigara si cafea(oarecum). A inceput sa povesteasca despre cum azi, la metrou, exact inainte sa se inghida usa, o doamna de etnie rroma, a intrat furtunos in metrou, lovindu-l si apoi injurandu-l, cum ca ‘de ce blochezi usa, roman prost ce esti?!’, urare asezonata cu ‘lingea-mi-ai…’ si alte expresii des folosite de catre femei la ananghie. Numitul meu prieten nu e cel mai tolerant om din lume, fapt care a si generat o napustire subita a depozitului de injuraturi cu tenta rasiala asupra doamnei in cauza.

    In metrou s-a facut liniste, apoi lumea a inceput sa ii strige ca este un rasist, si o rusine pentru noi romanii. (bravo, protv, merge combinatia cu introducearea unor culturi pe mainstream, pt ca se vand ๐Ÿ˜‰ ?.

    El a stat pana la prima statie, a asteptat sa se deschida usile, apoi a injurat tot: romani si tigani, mici si mari, cersetori si oameni care intorc capul la cersetori…tot, inclusiv animalele de plus din mainile copiilor. Tot. Si, logic, a coborat in statie.

    ๐Ÿ˜‰

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    Tind sa-l inteleg pe bietul om si asta nu inseamna ca sunt rasista. Asta nu e o chestie de rasa, e o chestie de bun simt si de civilizatie. Doar ca la noi inca a fi civilizat este un moft, un lux sau mai degraba un atribut pe care nu multa lume doreste sa si-l insuseasca din pacate.

    Asa ca draga Bogdane, vezi tu, situatii de genul asta o sa se intample multa vreme de acum incolo, iar noi o sa alegem de fiecare data de partea cui vrem sa fim.
    Asta pana pun io mana pe bomba si atunci s-a terminat distractia pentru toata lumea ๐Ÿ˜€

  5. 5

    Popescu said,

    Eu am doua prenume si stiu sa fac si bombe :))

  6. 6

    Ioana Hurjui said,

    As they say, “born in sin, come on in” ๐Ÿ˜€


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

