“Pitch – y” pie…

A trecut multa vreme de cand n-am mai scris…it’s been one month since my last (blog) confesion 😀

To make a long story short, dupa 5 zile de sarbatori la munte m-am intors acasa cu o indigestie de 2 zile (good way too loose 3 kg). Sambata trecuta am fost la munca (there was a pitch involved). Am muncit toti ca nebunii 6 zile incontinuu, ne-au crapat 2 calculatoare cu o zi inainte si n-am mai putut recupera nimic, ergo am luat de la capat TOT, un betiv a izbit masinile sefilor la ora 6 dimineata…a fost ca la balamuc…24 de ore de iad si haos.

Good things:

  • foarte multe lucruri invatate
  • sansa pentru un junior ca mine sa participe intr-un pitch
  • am ras cum n-am mai ras de foarte multa vreme
  • avem chiar si un potential jingle al agentiei ( “copii,copii,  hmmmmm, dddda ddde ce?, ha ha ha”) – prietenii stiu de ce
  • MAC-urile sunt vis ( inca am probleme cautand tasta cu mar la tastatura de acasa)
  • we bonded
  • puterea sa radem unii de altii ( unii cu altii, de fapt) de defectele fiecaruia.
  • dupa cateva zile de nesomn iti dai seama ca scrii limba elfa

Deci dupa o saptamana in care fiecare a dormit cumulat vreo 12 ore, in ultima zi io ramasesem singura care avea atata energie de parca eram posedata.

 O concluzie la care nu m-am dumirit inca daca este de bine sau de rau este faptul ca am devenit workaholic. Ptichul a fost joi, asa ca vineri am avut liber. A trecut o prietena de-a mea pe la mine, care vrea sa isi faca o firma si avea nevoie de niste sfaturi cu privire la modalitatile prin care isi poate face o reclama eficienta si ieftina. In 5 minute scosesem deja carnetelul si pixul si ii umplusem cateva pagini si inca mai aveam chef… Mda, sad, i know…

Copy-ii astia…tz tz tz

4 Responses so far »

  1. 1

    elf said,

    1.credeam k e copiii, nu copii.
    2.limba elfa, how sweet.de fapt pe asta ti-o inoculasem io si a refulat acuma.
    3.sper k era carnetelul ALA pe care l-ai scos sa scrii pe el:P:P

  2. 2

    Anonymous said,

    In primul rand, bine ai venit inapoi printre cei vii (sincer sa fiu chiar imi facusem un pic griji de soarta ta). In al doilea rand nu pot sa ma abtin sa imi imaginez ritmul tau de lucru ca fiind ceva pe fundalul caruia sa se auda Sabre Dance incontinuu ( http://www.youtube.com/watch?v=eUFWaauGPCs ). Sper doar ca genocidul de neuroni a meritat…

  3. 3

    alex said,

    Ma Bucur ca ai revenit ,vizitez zilnic ..si vreau sa sti ca am invatat cate ceva de la tine .
    Poopz :-* !
    http://www.azd.ro

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    Glad to be of help 😀
    Serios acum, ma bucur ca iti place. Stii cum e, a good review nu strica niciodata 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

