Do you remember the time?…

  Ma uitam acum 2 zile pe portofoliul meu “din tinerete” si am dat peste articolul asta. L-am scris acum un an, pentru un interviu la Playboy (era vorba de un job de junior editor). Din pacate, n-am mai aflat niciodata nimic, tinand ca la doua zile dupa ce l-am trimis, Sarbu a vandut Playboy-ul, aflat la acea vreme la el.

A fost ciudata sa remarc cat de mult mi-am schimbat stilul de a scrie intr-un an, cat a trecut de atunci. Uitandu-ma acum peste el, am vazut multe lucruri puerile in felul meu de a scrie, dar am apreciat modul mai cizelat de astazi. I-am promis acu ceva vreme maica-mii ca odata si odata o sa scriu o carte. Cred ca o sa trebuiasca sa  imi mai schimb de cateva ori stilul ca sa pot scrie cartea aia…ma gandesc io.

Asa ca mi-am pus articolul asta pe blog ca un reminder pentru tot ce mi-am propus sa fac:

“Cred ca a venit timpul sa discutam despre sex in Playboy si din pespectiva unei femei. Fiind o revista pentru barbati,poate e bine sa stiti si voi, stimabili reprezentanti ai sexului tare, mentalitatea noastra sexuala. Asadar iata! Ce este sexul pentru femei? In mare parte ce este si pentru barbat: simtit bine, distractie, placere, insa in termeni mai frumosi si mai romantici ca totusi suntem sexul frumos. Negociam acum ceva vreme cu un prieten timpul alocat gandurilor despre sex iar el incerca sa ma convinga ca barbatii se gandesc la sex mai mult decat femeile,iar eu( tradatoare a feministelor ar putea zice unii) incercam sa ii explic ca si noi ne gandim la fel de mult, doar ca ne jucam in continuare rolul de puritane indiferente, ca asa e mai trendy.

            Cum sta treaba cu femeile si sexul? E simplu si totusi domnilor nu inteleg ce vi se pare atat de complicat. Suflete sensibile si pure, suntem create totusi dintr-o coasta barbateasca, mostenirea genetica trebuie sa vina cumva si de aici. Vorbim despre sex pretutindeni si cu toata lumea: la televizor, in ziare,la radio, in reclame, si noi vindem si cumparam prin sex caci, desi o negam, sexualitatea unei femei e un atu. Nu cel mai important, insa nici de omis. Am vazut cu totii “Sex and the city”( chiar si dumneavoastra domnilor si trebuie sa recunoasteti ca ati invatat multe de la fetele alea zapacite), am tras cu totii concluzii si ne-am educat sexualmente. Problema? Sexul romanesc e la standarde occidentale insa in mentalitati invechite si rusinoase. Suntem deci sexual vorbind un produs corcit, un hibrid intre noi si restul, caci deja nu mai detinem doar o singura influenta.

            Uitati-va cate reviste vand sexul prin pictoriale incendiare si exotice, prin vulgaritatea de bun simt si prin eleganta libertina a femeilor. Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place, si acesta e un fapt pe care deja nu il mai neaga nimeni.

            Femeile vorbesc despre sex la fel de mult ca barbatii, insa undercover, sunt discutii deghizate in masti de romantism si sensibilitate sau putere si nerv.

Vorbim despre asta la televizor, cu prietenii, in filme si in carti. Exista pretutindeni un mesaj direct sau subliminal care instiga la sex. Femeile il emana, barbatii il popularizeaza. Da, sexul vinde si  se vinde!

            Suntem generatia care a explodat in sexualitate, am dat in parg, ne-am copt si inca experimentam. Suntem “generatia – Eva”, dornica mereu de ispite senzuale si fierbinti. Urmarim deviza Durex: “Sex mai bun pentru toata lumea!”

Leave a Reply

