Si cersetorii au dreptul la sex…

Din categoria “daca esti un freak stai acasa” sau “cersetorii au si ei drepturi”: vineri seara, Universitate, gura de metrou de la muzeul de istorie.Ma indreptam spre un magazin de prin zona cand ma opreste un nenea, seemed like a homeless person si se pune in fata mea: “domnisoara, dati-mi si mie 10 mii de lei ca sa fac si eu sex va rog!” Mi-a picat fata nu alta…se si uita cu o privire de aia de caine batut de soarta; omul chiar era for real!!!

20 de minute mai tarziu, cand m-am intors tot pe acolo, acelasi nene m-a oprit din nou si mi-a zis acelasi lucru…Deci frate, pe langa faptul ca acum toti se uita la tine daca le dai 2000 de lei si te spurca si te mai si fac chitra, acum vor sa le dai bani sa se duca la curve!!How can thar be possible? N-am nimic cu cersetorii, de obicei la babute si la femei cu un copil mic le dau, dar cand vezi atata tupeu ti se urca tot sangele in cap. Mai tare ca nenea asta n-a reusit sa ma enerveze decat aurolacul ala de la metrou de la Unirii care incearca sa iti vanda b 24 fun sau 7 seri, whatever, si care se baga in sufletul tau si te freaca la cap 5 minute si apoi te injura.

Yeah, it’s god damn freaks reloaded!

7 Responses so far »

  1. 1

    YellowApple said,

    Ce sa zic – freaky, intr-adevar. Dar ma gandeam ca omul s-o fi prins ca n-are sanse la mila cu USP-urile obisnuite, avea nevoie de diferentiator si, cu riscul de a soca fara folos, a inventat un diferentiator. Daca n-aveti loc la Creatie, sa il trimitem la Planning, zic 🙂

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) da, apreciez inventivitatea lui, dar tot nu-i dau nimic 😀

  3. 3

    Hera said,

    domnisoara, da si mie 2 felii de chec aperiiv, sa hranesc si io stomacu meu mic….

    cu asta tea-r fi impresionat clar:D

  4. 4

    Ioana H. said,

    Bai pofticioasa mica ce esti, io nu umblu cu checu’ apertitv dupa mine in geanta sa hranesc cersetorii, il pastrez pentru tine 😉

  5. 5

    Carina said,

    Intr-adevar au devenit si cersetorii creativi 🙂 N-are legatura directa cu subiectul, dar asta imi aminteste de Grand Bazaar din Istanbul… cand toti vanzatorii striga dupa tine si insista sa cumperi ceva. La un moment dat, intr-un exces de sinceritate unul dintre ei a strigat “I want your money”. Momentul e memorabil, dar strategia nu e eficienta din moment ce nu ne-am oprit sa cumparam 😛

  6. 6

    Ioana Hurjui said,

    apreciem totusi inovatia nu? :))
    mai stii, poate cersetorii astia o sa fie urmatorii oameni de advertising, ce tare ar fi :))

  7. 7

    petru said,

    cu cine pot sa merg si eu la adbreak maine seara!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

