BEP @ Arenele Romane

Si am fost si eu sambata la Black Eyed Peas…Doresc pe aceasta cale sa multumesc sponsorului meu principal, Elena 😀 ca mi-a facut rost de bilet si a suporat-o pe sor-sa aia mica tipand p-acolo ca nebuna ;;) cat si lui Stefan caruia nu i-a fost rusine cu mine 😀

Cool concert, atmosfera foarte misto, oamenii fara fitze gen “screw you all you mortals”. Oamenii chiar au facut show iar arenele au fost arhipline. Normal, jumatate din populatie saliva la Fergie care chiar arata mrrrrrr (bine, io salivam la will.i.am dar na’….fiecare cu ce-l doare). M-a impresionat prestatia pustilor care au cantat cu ei, cei selectati in urma concursului lansat de Pepsi. Din nou am apreciat lipsa de fite a BEP si chiar a iesit misto bucata cantata cu pustii, a fost sincronizarea foarte buna si pe cat de emotionati or fi fost pustii aia, pe atat de bine le-a iesit.

Ce m-a dezamagit crunt a fost after party-ul din office…shitty music!!!! Trupa a stat putin ca aveau avion si erau si foarte obositi, lumea se ingramadise langa ei ca la urs, Fergie nu mai venise pentru ca era mult prea obosita, zicea lumea…Era tare bodyguard-ul lor care era 3 pe 3, implacabil, big bad ass nigger….i think his middle name is Tiny :))

Bine, in concluzie a fost foarte ok, i had fun, pacat de after party ca putea iesi mult mult mai tare, dar chiar si-asa, experienta a fost placuta. Imi pare rau ca n-am apucat sa fac si poze dar aparatul meu era acasa si telefonul meu wasn’t very supportive

Acu astept cu nerabdare Pink Martini in octombrie 😀

Leave a Reply

