Nike – I feel pretty :))

Am vazut astazi pe net un spot nou la Nike. Mi-a placut, drept urmare o sa impartasesc impresiile mele si cu voi.

Spotul e misto (vad ca Sharapova tot branduieste anumite produse – sau o fi invers?) iar cantecelul ala deja e cunoscut world-wide. Imi plac imigrantii care canta cu accentul ala ciudat sau tipul care ii canta in lift (pe bucata lui mergea perfect I feel pretty, oh so pretty, i feel pretty and witty and GAY!!). Mi se pare ca actorii pentru spotul asta au fost alesi foarte bine. Soferul care canta cu vocea aia de “you come to me to ask for a favour”e demential, la fel ca si tipa cu ecuson de paza cu vocea ei stridenta si cu pozitia care ma face sa imi iamginez o femeie care ii spune iubitului ei in fiecare seara “drop and give me 50!!”

Sharapova insa este aceasta regina de gheata, cumpatata si calculata untill she flippes out in the end. Oricum,cred ca am depistat in clip doar doua pesoane care chiar au voce (usierul de la hotel si pustoaica de pe teren).

Sa-mi cante si mie in fiecare zi o multime de oameni peste tot unde ma duc cantecelul asta…Iata ce ar urma…Stire de ultima ora: o tanara de 21 de ani a pus astazi o bomba in mijlocul Bucurestiului care a ras jumatate din oras. Tanara a fost gasita pe o banca in parc leganandu-se, cu ochii in gol si cantand “I feel pretty” .

Glumesc, n-as pune o bomba, probabil v-as pocni pe toti😀

All in all, e misto spotul, imi place insightul, consider melodia asta valorificata foarte bine (branduieste un brand ca sa zic asa sau brand pe brand se scoate :P).

Enjoy here:

1 Response so far »

  1. 1

    elf said,

    spotul a luat 2 lei de aur la cannes. cel mai bun spot la Clothing, Footwear & Accessories si la best use of music. intr-adevar e foarte tare. si eu am fost in sala cand a luat premiile B-)

    sa intri pe site sa vezi acolo spoturile premiate. sunt unele absolut geniale, prin comparatie cu care asta e frectie la picior de lemn. enjoy!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

