Shopping-ul e pasiunea mea?!?

Joi dupa-amiaza. Peron metrou Tineretului. Stateam si eu ca omul pe o banca asteptand sa vina metroul si  citeam. Se aseaza la un moment dat langa mine pe banca o tipa la vreo 20 si un pic de ani. La vreo 2 minute dupa asta vine in fata ei un tip tanar, mult prea bronzat, culturist style,imbracat in pantaloni scurti si maiou. Boon. Tipul ii zice gagicii din senin “Imi plac foarte mult sandalele tale” (sandale mai urate ca alea nu cred sa fi vazut in viata mea). Tipa rdica capul si zambeste (cu o privire de veadeai pajistea si vacile in ochii ei…). Incep sa vorbeasca (“nice” pick-up line, by the way) si la un moment dat tipul scoate porumbelul: ” Sunt un mare fan al emisiunii Shopping-ul e pasiunea mea”. Ridic si io capul din carte si eram “what the fuck??” Gagica deja e vadit impresionata de ce ii zice respectivul. Si incepe ala sa ii zica ca e mare fan al emisiunii, ca el invidiaza femeile pentru ca isi pot gasi mai usor de incaltat (mda, fa-te gay desi io deja as jura ca esti), ca emisiunea aia e o adevarata sursa de cultura pentru femei,ca pot invata multe din ea (desi am vazut uneori la emisiunea aia – o mare porcarie – haine groaznice pe care carnaciorii aia din juriu le comenteaza de zici ca ar fi cei mai mari designeri de moda). Deja io abia mai puteam sa ma abtin sa nu busesc intr-un ras porcesc.

Vine metroul si ma urc, se urca si ei (omul deja o impresionase pe tipa destul cat sa mai vorbeasca some more, ce mai). Cat am stat cu ei in metrou, el deja incepuse sa ii zica chestii de genul ca hobby-urile lui sunt moda, ca el e pasionat de moda de mic, ca ii place sa calatoreasca si sa citeasca (reviste de moda), ca face body-buiding, ca are mare grija de corpul lui pentru ca nu numai femeile pot face asta….ce mai frate, omul deja o ardea guru in materie de femei si moda. Nu mai punem la socoteala ca tipul se admira in geam odata la 30 de secunde, mai incorda un muschi, gasculita mai chicotea oleaca. Deja isi dadeau sfaturi cu privire la moda (el ei ca deh, el era expertul).

Am fost foarte impresionata de “infuzia” asta de cultura a modei. E fix ce iti mai lipseste intr-o zi de rahat, in care vii de la munca, mori de cald si vanezi apartamente in Bucuresti….

Aviz amatorilor: caldura si prostia ating cote maxime vara aceasta in Bucuresti.

 

2 Responses so far »

  1. 1

    elf said,

    pare a fi catalin, marele expert in moda de pe forumul nostru. dar stai, din cate am auzit, el nu e muschiulos. omg, there is more out there :O

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Catalin e mic copil pe langa asta ma, omul meu e versat, he knows his shit about fashion, nu gluma… Catalin mai poate invata de la el chestii (cum ar fi cum sa agati o femeie cu cele mai urate sandale cu putinta spunandu-i ca are cele mai frumoase sandale pe care le-ai vazut)


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

