Spermatozoidul prietenos Biborteni?!?

Ma uitam ieri la noul spot de la Biborteni, “Bule”. Era prima oara cand vedeam spotul respectiv. Prima mea impresie cand a inceput a fost ca e o reclama la prezervative. Si ma gandeam: “frate, ce-o fi?  Durex? Love Plus?” pana la faza cu bulele de la sfarsit.

As fi putut sa jur ca bulele alea de apa minerala care aveau ochi erau de fapt cei mai prietenosi spermatozoizi de pe planeta. Si melodia din spot e destul de antrenanta, deci imi imaginam ceva cu “the swimers” care “ataca” in formatie, raman din ce in ce mai putini pe pozitie si apoi dispar de tot multumita prezervativului la care credeam eu ca se face reclama.

Chiar si cele 3 calitati ale apei (forte, echilibrata, lejera) mergeau ca atribute ale marcii de prezervative si se potriveau unei reclame la un asemenea produs: the swimmers care incearca sa “intre” in forta, prezervativul care echilibreaza the ambush si senzatia lejera pe care ti-o ofera prezervativul respectiv :))

Da, stiu ca am o imaginatie bogata, but i can’t help it.

All in all, relcama la Biborteni e ok, dar sper ca nu sunt singura indusa in eroare.

Spotul aici.

9 Responses so far »

  1. 2

    Ioana Hurjui said,

    Nici eu nu vad nici o legatura, dar na… Plus ca reclama asta chiar te induce in eroare referitor la produsul promovat. Am mai vorbit cu oameni care ziceau ca si ei cand au vazut-o prima oara s-au gandit ca e reclama la prezervative, dar na(again)…
    Oricum nici reclamele alea doua de care zici tu nu mi se par stralucite deloc.

  2. 3

    bogdan said,

    Eu sincer ma gandeam la baloane cand am vazut prima data spotul. Insa nu la prezervative :P. Apoi cand baloanele respective incep sa pluteasca intuiesti oarecum ca ar fi bule de aer.
    Si dupa cum scriai mai sus cred ca ai imaginatia bogata.

  3. 4

    Ioana Hurjui said,

    Mie bulele alea cu ochisori mi s-au parut, dupa cum spuneam, cei mai prietenosi spermatozoizi din lume, jur. Cateva secunde asta e impresia pe care ti-o da spotul. Cel putin la mine asa a fost.

  4. 5

    bogdan said,

    Mai spermatozoizii au codita nu picioruse 😀

  5. 6

    Ioana Hurjui said,

    :)) Poate s-au mai emancipat si ei, ca mica sirena care a renuntat la coada si a vrut picioare 😛

  6. 7

    bogdan said,

    Daaaaa si Redbull iti da ariiipi…

  7. 8

    abcdyZ said,

    Pentru amenii fara imaginatie, clipul e bun. Eu de multe ori agit sticla cu apa minerala ca sa mai scap de “prezervative”. Acum nu mai e nevoie cu noile produse BIBORTENI! Deci e clar: “Voi trai mai bine” ha ha ha!

  8. 9

    Ioana Hurjui said,

    =))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

