Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2007 – Jos palaria!

S-a mai terminat inca o editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate. Tot ce pot spune este jos palaria!!Mi-a placut foarte mult si cred ca a compensat esecul de anul trecut, cand au fost foarte multe reclame slabe. Misto show-ul din deschidere, foarte multa lume, reclame foarte misto. Singurul inconvenient, ca si anul trecut, caldura insuportabila. Mi-a placut Goodfella (desi a mixat mai mult comercial), mi-a placut si Sensor desi nu sunt cel mai mare fan. Reclamele insa foarte misto. Cel mai mult mi-a placut calupul de reclame de la firma de asigurari Centraal Beheer. Foarte foarte misto. Cand vezi reclame atat de bune te gandesti ca mai exista sperante si pentru Romania sa ajunga la standardele astea.

Mi-a placut de asemenea foarte mult si reclama din deschidere de la Orange “Do you speak Orange”. Mi-a confirmat inca o data  ca Orange-ul chiar lucreaza cu cei mai buni si a stiut mereu sa se pozitioneze cat mai bine si, mai mult decat atat, sa ramana pe cele mai inalte pozitii.

Mi-a placut sa vad atata lume, sala plina, oameni care au aplaudat si au fluierat si au simtit cu adevarat atmosfera de acolo. Era langa mine un tip care a tipat saracul si a aplaudat de mama-mama.

Dupa experienta asta, sper si la anul sa se ridice la aceleasi standarde. Mi-a placut de Jean Marie Boursicot, mi s-a parut un om foarte inteligent. Toata admiratia pentru organizare.

Evenimente de genul asta impulsioneaza aspirantii in publicitate sa munceasca sa ajunga cei mai buni, sa realizeze lucruri foarte faine pe viitor.

Tot respectul!

2 Responses so far »

  1. 1

    abcdyZ said,

    Cand am auzit de noaptea cu pricina inca nu stiam cu ce se mananca, iar acum dupa descrierea ta(si nu numai)regret ca nu am fost in sala. Oricum nu as fi cunoscut pe nimeni de acolo asa ca poate la anul ma voi simti ca acasa!

  2. 2

    SGK said,

    vad ca sunteti informati…. dati`mi si mie pls reclama aia facuta show`lui… “mi`am legat genele cu o risipita strans strans….” multumesc anticipat!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

