Worse than Adria?!!!

In aceeasi categorie cu postul precedent incadrez si noul spot tv la mezelurile Elit, ” Pofta buna la mezelit”. De unde sa incep?….Prost, Ioane, prost, dom’ capitan…

Sa spunem ca Elit este unul dintre jucatorii principali pe piata de carne din Romania, da?
Ergo, normal mi se pare sa aiba niste standarde cand vine vorba de imaginea lor. Buun, number two, campania asta minunata la mezelurile astea mirobolante are un buget de 1 milion de euro…Buun again.

Ma astept deci ca la banii astia sa am o campanie traznet frate, ma astept ca orice carnat, mic, fleica, nascut din Elit, dupa campania asta sa fie super cautat. But guess what? No

Deci mi se pare mult mult mai proasta decat aia de la Adria cu tanti aia care striga la barbat-su “Maaa!!!!”-ul ala care a consacrat si marca si pe tanti. Unde mai pui ca “mezelit suna fix ca naiba!!mezelit=>> mozolit=>>bleah = nu m-as apropia de mezelurile alea nici daca ar fi facute dintr-o vaca de aur.

Mai mult decat atata, n-am avut timp sa fac si un research pe net sa ved cui se adreseaza marca si cam la ce target tinteste, insa probabil publicul ei tinta e format din oameni cu un nivel de trai mediu (daca ma insel, corectati-ma, va rog). Tanti aia grasa si incruntata( care probabil ca nu si-a mancat jumatea de vaca la pranz si e cranky de foame)e varianta reloaded si adaptata pe food section a celei din spotul de la Adria. Bine, basicly, ideea de baza e cam aceeasi in amandoua spoturile, si la Adria, si la Elit.

Tipul care mai intai apare cu trandafirii la usa iar mai apoi cu pungile de carnati si salamuri si alte chestii de genul asta, e si el dublura mai molateca a tipului din spotul Adria.

Acu, am si io totusi niste intrebari si nelamuriri:

1. copiii aia de jos care il acompaniaza pe barbat la “serenada” sunt copiii lor sau i-a luat din fata blocului?

2. daca copiii aia sunt ai lor, ce mama sa fii sa nu iti primesti copiii in casa decat daca n-apare sotul la usa cu salamul si carnatii?

3. daca aia nu-s copiii lor, as putea sa pariez ca, at one point, femeia a avut copii, dar i-a mancat de foame ca nu mai venea barbat-su acasa cu salamu’ si carnatu’.

Apoi, singura clipa de mai mare expresivitate pentru tanti Nuta asta( sa o numim asa) apare la sfarsit, cand fura punga cu carnati si intra in casa nerabdatoare( asta imi aduce aminte de un film erotic de pe vremea lui ceausescu despre care un prieten de-al meu spunea ca se cheama “hoata de carnati :))).

Observam elementele de decor gen vesnica baba din bloc care nu scapa nimic, tricoul cu iepuras de pe tanti Nuta, nelipsitele bigudiuri(lait motiv poate in clipuri de acest gen)si baticul de pe cap.

Plus ca, hai sa fim seriosi: oamenii astia din spot se vede ca nu-s chiar cei mai avuti oameni da? categorie mijlocie, venit scazut spre mediu, etc, etc. In Romania toata lumea se plange de preturi si astea. Pai nea Caisa asta din videoclip vine el acasa cu pungile alea doua pline de carnati si salam si alte nebunii de astea. Urmatoarea cearta cu nevasta-sa va fi probabil pe ce a dat el banii de salar(carnatu’, carnatu’, cat e carnatu’??).

All in all, spotul e destul de shitty dupa parerea mea, putin (mai mult) necredibil, asemanator cu cel de la Adria, doar ca pe food section ca sa zic asa, iar vesnica gospodina grasa si cu mana de fier(evident, cu nelipsitele bigudiuri in par) a devenit trade mark in Romania pentru produsele de acest gen.

Bine, ma tem foarte tare si de faptul ca expresia asta cu “mezelit” va intra in vocabularul uzual si nu pot sa spun tocmai ca ma bucur pe chestia asta.

Va atasez si spotul aici. “Enjoy!”

8 Responses so far »

  1. 1

    elf said,

    nu-s, ma, copii lor. sunt de prin vecini. copiii astora is mari si plecati la munca in italia.

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) good point…

  3. 3

    aleena said,

    Pai cum sa-i zici tanti Nuta cand pe ea o cheama Rozi (Rozicutza). Din cate tin eu minte din copilarie aceste doua personaje sunt de mult impreuna, jucau intr-un serial de comedie parca :-?…si tocmai asta era problema lor permanenta, ca se certau si apoi se impacau…probabil s-a vrut o continuare a povestii..donno oricum tampita reclama
    PS: am aflat ..se numesc Rozi si Rabă. Impresionant, nu?

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    Stiu ca o cheama Rozi, dar i se potriveste mai bine Nuta :))
    Iar numele sunt filosofice, n-am ce zice. Or fi vrut ei o continuare a povestii dar tot o reclaama stupida e.

  5. 5

    Eu nu ma mir de ce a iesit aici. Nu pot da nume de agentii care au participat la pitch si nici numele castigatorului. Diferenta intre castigator si unii din participanti e la fel de mare ca intre Rabă si Birlic. Insa intr-o Romanie unde se spala banii mai des decat isi schimba Lazariuc chilotii nu ar trebui sa va mire faptul ca suntem invadati de asa ridiculitati creative.

    Mezelit – mozolit, ai o caramea de la mine 😉

  6. 6

    abcdyZ said,

    In plus reclama e copiata! PLAGIAT! Cand asteptam sa inceapa la cinema filmul(“cultural”) Transformers(cred ca asa se scrie) am vazut o reclama la Martini in care un tip nu este primit la o petrecere, desi era asteptat, pt ca nu a adus bautura. Dupa ce vine cu cateva lazi( sacosele din spotul asta) sunt primite doar lazile si el ramane la usa…desi in realitate tipul nu era de lasat afara, mai ales ca la petrecere erau doar femei! Schimbi personajele, pui un alt tapet si gata…facem publicitate.

  7. 7

    abcdyZ said,

    sa vad daca reusesc sa dau adresa de pe you tube a reclamei de care vb!

  8. 8

    Pinguina said,

    Eu am participat in pitch… Mi-a parut super rau cand am pierdut, chiar facusem treaba tare de tot.

    Cand am vazut ce a castigat, nu mi-a mai parut rau… Nu cred ca imi doream un asemenea client 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

