Nasty stuff….

Ma uitam azi pe iqads la AdPrints si am gasit printul de la Rexona Man – Pamplona….al I can say is holly crap!!!! cred ca n-am mai vazut de multa vreme un print care sa mi se para asa de prost, pe bune!si no offence to Iftimoaie, dar cred ca tocmai din cauza lui printul asta mi se pare asa de penibil, sincer…arata si el acolo ca nuca in perete, nu cred ca imaginea lui din afis poate sa reprezinte in vreun fel evenimentul asta, Pamplona in sine. Da, site-ul arata misto, daca in print as fi vazut ceva ca in site poate as fi fost impresionata, asa, imi vine sa rad, dar pe principiul “not with you”….

Saracul Iftimoaie, numai gata de “the chase” nu pare el, mie mi se pare k dak in printul asta i-ar fi pus un sort pe care sa scrie kiss the cook si facea reclama la carnati in loc de rexona atunci macar era un print decent….zambetul ala de tata in tinerete, pe vremea cand dansa o fata la o serata si the thumbs up are really not helping!

Mai departe, undeva scrie ca poti castiga :”1000 de seturi de deodorante Rexona Men pentru un an” – si jur ca n-am putut sa ma abtin sa ma gandesc “jesus, how fuckin’ stincky can you be???”

Nush, poate ca printul ar fi avut succes daca n-ar fi folosit imaginea lui Iftimoaie, care chiar mi se pare ca arata groaznic si total nepotrivit. Unde mai pui ca sloganul e “Fa echipa cu Iftimoaie la Pamplona. Se cauta 5 curajosi. HAI SA CASTIGAM!” – asta ultima cu hai sa castigam mi se pare asa de neconvingatoare ca aproape ca mi-e mila frate!

Site-ul chiar arata bine, chiar merge super bine pe imaginea pe care Rexona Men incearca sa o promoveze in cazul de fata, dar printul asta nu l-as scoate in lume nici sa stiu ca de asta depinde viata mea.

Tinand cont ca e totusi vorba de Friends Advertising, o sa incerc sa cred ca asta e varianta pe care a vrut-o cu disperare clientul si nu varianta pe care agentia ar fi scos-o pe piata….

Ok, inteleg ca Ionut Iftimoaie e totusi simbol de “let’s fight” in Romania, dar in printul asta arata ca un tanar de la tara, rumen in obrajori, care toata ziua mananca branza de vaca si bea lapte si se duce la muncile campului si mai incinge si cate-o hora in sat, serios. Hai, costumatia aia cu alb si rosu o fi cum o fi, dar baticul ala rosu de la gat ma duce cu gandul la un vacar(not as an insulte, but as a way of living).

Aveti aici linkul de la mirobolantul print : http://www.iqads.ro/printul_romanesc_4584/rexona_men___pamplona.html

Astept cu nerabdare sa vad daca cineva o sa zica ca asta e un print bun…..

2 Responses so far »

  1. 1

    abcdyz said,

    Cand vrei sa inveti si pe “tarani” sa foloseasca Rexona, folosesti un print de genul! Daca ai fi intrat intr-o sala de culturism mai de secand hand (din pacate, eu am intrat)ai fi descoperit grupul tinta al brif-ului.
    A propos: mi-am deschis blog http://abcdyz.wordpress.com . E UN INCEPUT!

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Congrats for the blog! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

