Rebranding Mercury Promotions

  Mercury Promotions a devenit Mercury360. Campania de rebranding a costat 100.000euro, insa se pare ca a avut un succes total.

Arata foarte bine noul site. Imi place foarte mult ideea cu “wiping the line out”.Looks interesting and fresh. De asemenea imi place foarte mult galeria foto si video, faptul ca toti cei din agentie au trebuit sa isi puna la contributie mintea si capacitatea creativa. A iesit o chestie foarte faina. E si un spirit de echipa care iti prezinta a family image, chestie care nu stiu sincer cat de reala e in agentiile din Romania. Cred ca aceasta comunicare interna exista mai mult cu numele decat in realitate, desi toti managerii incearca sa o faca palpabila si concreta.

Ce sa zic, chiar imi place si site-ul si idea in sine si intreaga campanie de rebranding. Are si un aer destul de fresh, iar lucrul asta observ ca incepe sa conteze din ce in ce mai mult in agentiile din Romania. In orice caz, adaugam si Mercury360 in lista de favourite 😉

“Uniquely bent lines make an identity”  Tiberiu Papa – Art director Mercury360

1 Response so far »

  1. 1

    luisa said,

    referitor la mercury , oricat de bina ar suna campania lor de rebranding , in interior e faza de …luam cat mai mult de la client si ne luam oameni pe care ii platim cu cel mai mic pret pt a ne face treaba …….si ies promotizii de sheeet
    acolo ar trebui investit in interior nu doar in exterior
    si in plus au oameni de sheet in pozititile zonale cheie
    chiar de sheet:(


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: