S-a mai terminat o editie a Olimpiadelor Comunicarii

Iata ca s-a terminat si editia din 2007 a Olimpiadelor Comunicarii. Daca nu ati fost la premierea care a avut loc vineri, 1 mai, sau chiar daca ati fost, iata inca o data castigatorii celor 4 probe:

Advertising:

  • Mentiune speciala pentru “Print” – Echipa Cu Bulina (Client – Internetcorp)
  • Mentiune speciala pentru “Insight” – Echipa GRUPUL DE INTERESE (Client – COSMOTE Romania)
  • Mentiune speciala pentru “Cea mai buna solutie sociala la o problema comerciala” – Echipa Ceai de Tei (Client – Coca Cola Romania)
  • Mentiune speciala pentru “FUN” – Echipa CVINTETE (Client – Ciuc)

Relatii Publice:

Comunicare politica:

Comunicare Institutionala:

  • Premiul I – Echipa The Shapers (Client – Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile)
  • Premiul II – Echipa Ideas Jockey (Client – Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale)
  • Premiul III – Echipa Steaua Polara (Client – Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei)

A fost o editie a Olimpiadelor plina de neprevazut, au fost lucruri de care lumea s-a bucurat sau poate s-a bucurat mai putin.

Trebuie sa recunosc insa ca sunt dezamagita de faptul ca au fost si discutii care cred eu ca nu isi au rostul sub nici o forma. Povestea aici: http://www.razvanmatasel.ro/?p=247. Nu voi comenta pe blogul meu ceea ce s-a intamplat insa nu mi se pare normal ce se intampla. Un tutore isi face treaba pentru care este calificat, insa nu poate face treaba pentru altii.

All in  all, a fost o editie a Olimpiadelor Comunicarii interesanta, iar eu, ca om care a facut parte din echipa de organizare, nu pot decat sa spun ca am invatat lucruri care imi vor fi folositoare pe viitor. Sper ca indiferent de toate lucrurile negative care s-au intamplat la aceasta editie cei care isi doresc sa activeze in domeniul asta sa nu renunte la acest concurs, de altfel cel mai mare – adevarata rampa de lansare pentru cei care au ceva de zis si pentru cei care vor sa se afirme. Indiferent ca unii au luat sau nu au luat premii, indiferent ce clienti si ce brief-uri au avut, practica si experienta te invata cum n-o face nici o carte. Mentalitatea de invingator staruie si cand iei un pseudo – sut in fund, parerea mea. A winner knows how to fight no mather what!


 

4 Responses so far »

  1. 1

    Multumesc mult pentru tot, Ioana. Mi-a facut o deosebita placere sa colaboram.

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Va multumesc si eu. Placerea a fost de partea mea.

  3. 3

    elf said,

    nu mai sunt olimpiadele cel mai mare concurs de advertising. erau pana anul asta sau acu 2 ani. de vreun an au inceput sa apara si alte concursuri prin care te poti remarca si asta cred k e un lucru benefic pt toti.
    cred ca epoca de aur a olimpiadelor se apropie de sfarsit. ca si anul trecut (cu siguranta iti mai aduci aminte) si anul acesta au ajuns in finala echipe care au dovedit ca nu aveau ce cauta acolo. asa cum nici echipele nu s-au gandit de 2 ori inainte sa participe, nici juriul nu s-a gandit de 2 ori inainte sa aleaga. si nu, nu spun asta pt k eu nu am fost in finala, ci pt k la prezentarile finale, prezentarile echipelor au spus destul de multe…

    nu cred ca mai are sens sa mai dezbatem si sa se mai debata pe zeci de bloguri. nu stiu ce s-a intamplat anul asta, o fi fost de la radiatiile nucleare, dar am simtit cu totii ca ceva nu a mers nici din punct de vedere al calitatii echipelor, nici din punct de vedere al organizarii.

    de ce ma mai obosesc sa discut lucrul asta? s-a terminat cu oc, sa ne gandim la viitor😀

  4. 4

    BoBo said,

    Anul asta particip si eu!:)


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

