Iqads style…

Ma uitam acum cateva zile pe iqads sa vad ce reclame mai umplu piata de specialitate din Romania( asta intrucat eu si TV-ul nu prea mai suntem prieteni in ultima vreme), asa ca am dat peste noua reclama de la Tuborg – Martin… Mi-a placut, sincer…. o reclama foarte interesant facuta, o reclama care sugereaza extraordianr de mult, cred eu, fidelitatea bautorului de bere Tuborg. Lui Martin, saracul, ii place atat de mult berea Tuborg si noul ei design, incat ar vrea ca toate celelalte lucruri din viata lui sa fie la fel. Plus ca mi-a placut insight-ul . Reclama nu numai ca sugereaza fidelizarea consumatorului, dar atinge anumite puncte  – calitati ale sticlei(caci reclama promoveaza tocmai noul design al sticlei).

Nu stiu, incep sa cred ca multe reclame sau campanii pentru produse care au in target publicul masculin ating consumatorul si il fidelizeaza mult mai bine decat cele care au in target un public feminin…Pentru femei cred ca se urmaresc uneori mult mai mult nevoile intime, pe cand, barbatilor li se ofera o viziune mult mai pragmatica…Sa fie oare ei mai pragmatici decat noi?Da, da ,da, stiu, vechiul noi vs. ei….

1 Response so far »

  1. 1

    elf said,

    dap, e f tare reclama. am vazut-o imediat ce s-a facut, acum cateva saptamani chiar la persoana care l-a conceput dpdv creativ. graffiti rulls 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

