Rainy days…

Ploaie si ploaie si iar ploaie…potop sufletesc si amintiri….patul cald, carti si jazz…Frank Sinatra, Billie Holiday, Ella Fitzgerald… Mi-am cumparat multe flori si le-am pus in camera.  Era in fata pietei o babuta saraca cu narcise galbene si zambile, garbovita si infrigurata si uda de atata ploaie; mi-a fost mila de ea si i-am cumparat toate florile(cu 50000 mi-am facut ziua). M-a binecuvantat cu zambetul pe buze …Intotdeauna ma “ating” oamenii batrani, rascolesc in suflet amintirea bunicii duse de mult spre lumi mai bune… Mi-e dor de casa aia batraneasca, de ropotul ploii in tiglele de tabla, de gradina plina de flori si de merii din curte…de via din spate pe care mereu o visez ca pe un loc de poveste…E ca un loc unde mereu m-as intoarce acasa dar e departe…Bancuta de lemn de sub bolta de vita de vie pe care citeam ore in sir sub toropeala verii…mereu imi amintesc si in suflet ma simt acasa, prinre toate amintirile copilariei si caldura bunicii si Bondoc care dadea din coada mereu….Chiar si cand se facuse ditamai dulaul inca se culcusea la picioarele mele si se uita cu ochii aia mari de copil…ne grabim cand suntem copii sa crestem si apoi regretam…M-as intoarce oricand inapoi pentru o clipa de fericire, pentru o mangaiere calda, pentru cuvintele pline de talc si dragoste ale bunicii, pentru inca o vara…

Trecem prin viata si uitam bucuriile mici si blandetea unor oameni pe care ii purtam in suflet si a caror bunatate si iubire inca o mai simtim de dincolo de timp si veac si lume…Acasa chiar e un loc in suflet, unde ii ai pe cei dragi, unde pastrezi amintirile inca vii si unde te poti regasi cand te simti strain printre straini….

Ploaie si carti si jazz si melancolie…

1 Response so far »

  1. 1

    Marina Rasnoveanu said,

    Foarte frumos. Mi-ai redat si mie unele amintiri ale copilariei de odinioara. Cu toate astea,eu nu as mai vrea sa ma intorc. Nu stiu de ce. Oricat de greu mi-ar fi acum, intreg drumul asta de pana acum nu as mai vrea sa il refac. Oricum. tu scrii minunat!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

