De ziua mea, mamico….

Mda, peste cateva minute o sa fie ziua mea… Voi implini miraculoasa si fabuloasa varsta de 21 de ani… Si mi-e oroare de ziua de maine…De vreo 5 ani incoace mi-e cam oroare de ziua asta. De ce? pai pentru ca o s aud vesnica intrebare retardata”si cum te simti de ziua ta?” la care mereu imi vine sa raspund intr-un mod nu tocmai ortodox. si lumea o sa vrea sa fiu vesela si plina de viata ca un clovn de la circ care tocmai a iesit alaturi de alti 10 clovni si un cimpanzeu dintr-un beetle(cabria chiar, daca te-ai spalat cu sunsilk si ti l-o mai fi adus si Cream la usa).

As vrea de ziua mea sa nu mai primesc intrebari cretine si sa nu trebuiasca sa ma fortez sa zambesc pana intepenesc de maxilar intr-un rictus si ala cretin si sa fiu lasata in pace. Ca daca maine vreau doar sa dorm e grav, ca doar e ziua mea, ca de ce ma simt asa de ziua mea…(si raspunsul ar fi unul normal:pentru ca mi-e somn). Si o sa ma pupe toata lumea si nu ca am ceva cu pupatul(ba chiar imi place, si io sunt o pupacioasa) dar o sa fie lume care o sa intre cu pupatul lor cu tot in spatiul meu intim si o sa vrea sa ma dragaleasca si io o sa zambesc frumos… A avut dreptate Grasu’, indiferent ce s-ar intampla, in public o sa fiu mereu mielusica cea voioasa si draguta(cu un cutit ascuns la spate).

Noroc de prieteni ca ei stiu ca sunt nebuna si nu trebuie macar sa ma mai prefac…Cu ei pot sa stau la cafele si la sucuri si la beri si la o binevenita oricand tigara si sa fiu eu, Ioana care zice ce ii trece prin cap despre orice ii trece prin cap sau Ioana care zambeste la toata lumea sau alta Ioana care sufera de personalitate multipla… Ma si vad pe la 40 de nai internata intr-un spitalul nr 9 cotidian, cu alti oameni nebuni cu care probabil ca ma voi intelege mult mai bine decat cu cei dintr-o lume pseudo-normala.

Iaca a venit si ziua mea…e trecut de 12 si stau in fata calculatorului cu eterna tigara si eterna cola si scriu pe blogu’ lu gandacel(recte, je) toate aberatiile care imi vin in minte….

Daca in cateva ore voi scrie iar si va voi spune despre pasarelele care canta si oamenii draguti si iubiti-va mult, sa nu va speriati, v-am avertizat: personalitate multipla si debordanta….

Leave a Reply

