Mansarda cartilor

Visez la o casa cu mansarda…o casa nu mare, nu mica, doar o casa cu mansarda…o mansarda cu ferestre mari prin care sa treaca mereu soarele, o biblioteca tixita cu carti,o canapea si un fotoliu imens …o masuta din lemn vechi cu o vaza imensa cu flori de camp.O mansarda numai si numai a mea din care sa ma rup de lume, din care sa vad primavara soarele si iarna prima ninsoare…O mansarda ca intr-o poveste, plina de toamne aramii si de liniste… O mansarda pe care n-as imparti-o cu nimeni, poate doar cu tine,mama, caci stiu ca si tu ti-ai dorit mereu una…. Sa stam sa fumam si tu sa imi povestesti iar atatea si atatea povesti care mi-au umplut copilaria de vise si de lumina, de dragoste si de dorinta de a descoperi lumea mereu….

O mansarda a tuturor viselor, departe de toate si de toti, departe de munca si de politica si de necazuri….Sa ne amintim mereu sa visam…

1 Response so far »

  1. 1

    Case de lemn said,

    Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

